Πρόσκληση:  “Η Επικοινωνία στην οικογένεια και τα συμπτώματά της στο σχολείο”

Ο Διευθυντής του 5ου Δημοτικού Σχολείου , η Διευθύντρια του 2ου Δημοτικού Σχολείου Γέρακα και οι Σύλλογοι Διδασκόντων σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης ‘Αργώ’, προσκαλούν εκπαιδευτικούς, γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών των σχολικών μονάδων σε επιμορφωτική συνάντηση με θέμα:  “Η Επικοινωνία στην οικογένεια και τα συμπτώματά της στο σχολείο”.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα εκδηλώσεων του 5ου Δημοτικού Σχολείου Γέρακα, στις 14 Φεβρουαρίου 2024, ημέρα Τετάρτη και ώρα 18.30.



Κεντρικός ομιλητής θα είναι ο Δρ. Χάρης Καραμπέτσος, MD., PhD., Ψυχίατρος παιδιών και εφήβων και Διδάκτωρ του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης. Ο Δρ. Καραμπέτσος είναι Ψυχαναλυτικός Θεραπευτής Ενηλίκων και Επιστημονικός Διευθυντής του Κέντρου Πρόληψης Εξαρτήσεων Χολαργού- Παπάγου, Αγίας Παρασκευής “Αργώ”.

Η επιμέλεια της εκδήλωσης γίνεται από τα μέλη των Ε.Δ.Υ. των δύο σχολικών μονάδων : Δ/ντές, Εκπ/κοί Τμημάτων Ένταξης, Κοινωνική Λειτουργός και Ψυχολόγος.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Αν είχα το παιδί μου να το μεγαλώσω ξανά από την αρχή…
(ποίημα της Diana Loomans)

”Θα ζωγράφιζα με τα δάχτυλα περισσότερο, και θα έδειχνα με το δάχτυλο λιγότερο.
Θα διόρθωνα λιγότερο, και θα συνδεόμουν περισσότερο.
Θα σταματούσα να έχω τα μάτια στο ρολόι μου, και θα άρχιζα να βλέπω με τα μάτια μου.
Θα νοιαζόμουν να ξέρω λιγότερα, και θα ήξερα να νοιάζομαι περισσότερο.
Θα έκανα περισσότερες πεζοπορίες, και θα πετούσα περισσότερους χαρταετούς.
Θα σταματούσα να το παίζω σοβαρή, κα θα έπαιζα στα σοβαρά.
Θα διέσχιζα τρέχοντας περισσότερα λιβάδια, και θα κοίταζα περισσότερα αστέρια.
Θα αγκάλιαζα περισσότερο, και θα τραβολογούσα λιγότερο.
Θα ήμουν άκαμπτη λιγότερο συχνά, και θα επιβεβαίωνα πολύ περισσότερο.
Θα έχτιζα πρώτα αυτό-εκτίμηση, και αργότερα το σπίτι.
Θα δίδασκα λιγότερο για την αγάπη της δύναμης, και περισσότερο για την δύναμη της αγάπης.
Δεν έχει σημασία αν το παιδί μου είναι μεγάλο ή μικρό, από σήμερα και στο εξής θα τα εκτιμώ όλα περισσότερο”.

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://5dim-gerak.att.sch.gr/?p=6204